tirsdag den 19. juni 2012

For 2 år siden....

...stod vi lige her i kirkedørens åbning. 5 flotte fyre og mig :o)

 Max med sine to sønner - og jeg med mine krudtugler. Det var også disse to krudtugler der "førte" mig op ad kirkegulvet. De klarede det så super flot.

 Brudebuketten blev lavet af Anne Sommerskov i Roskilde, som nu desværre er flyttet til udlandet.

Transporten fra kirken var fantastisk. Limo'en var en gave fra en nær samarbejdspartner jeg har, og alle de skønne bikere kom kørende både fra Sverige og Jylland... To af vores kammerater kørte på vores cykler så vi kunne ha dem med på bryllupsbillederne.
Min cykel er stadig den samme - billederne er fra før den blev malet om.

 Vejrguderne var med os hele dagen - bortset fra vi lige fik en enkelt byge da vi skulle ha taget billeder. Har hørt det bringer held... eller noget...?
Men ellers var vejret skønt, og heldigvis for det. Festen blev holdt hjemme i haven og varede til den lyse morgen (stakkels naboer) 


Efterhånden som folk fik øjne om søndagen dukkede de frem fra deres telte, autocamper, campingvogne, nogle havde slået sig ned på gulvet i stuen, en på sofaen, nogle havde lånt det ene drengeværelse og to gutter var gået døde i havestolene midt i morgensolen...
Det er nu hyggeligt at folk bliver, selv om festen er slut. Hyggen dagen derpå, er værd at have med.


Føler de 2 år er gået med 160 km/t...


Men sådan startede vores liv sammen også:

Mødtes første gang d. 29 maj 2009.
Blev kærester d. 18 juni 2009.
Max flyttede ind hos os d. 1 juli 2009.
Vi blev gift d. 19 juni 2010.

Ikke altid man behøver at tænke så længe over tingene :o)


Trækker vinderen af min Give away i aften. Sidste chance for deltagelse er kl. 18.00.

8 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dagen herfra - super-flotte billeder

    SvarSlet
  2. Du ved jo, at det gælder om at leve livet mens man har det, for ingen ved hvad i morgen bringer og hvorfor så udskyde til i morgen, hvad der kan gøre os glade i dag. Det sidste var min lillebrors livsmotto og det forsøger jeg efter bedste evne at leve efter i dag.
    Hvor må I have haft en dejlig fest, det giver altså noget helt specielt, når gæsterne kan blive og nyde "dagen derpå".
    Stort til lykke med dagen
    Hilsen
    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lone.
      Ja, livet går ikke altid den vej man regner med, og din lillebrors motto burde vi alle leve efter. Pludselig er det for sent og man kan ikke spole livet tilbage...
      Kh Lise

      Slet
  3. Hvor var du smuk. Synes det er rimeligt sejt med alle de motorcykler, og hvor var det rørende at de kom så mange steder fra. Jeg har stadig et brylllup til gode, men modsat dig, så er min mand en RIGTIG vestjyde, hvor alle beslutninger skal tænkes over nogle gange. Det er nok derfor vi passer så godt sammen, for jeg handler med det samme jeg får en tanke. Men nu har vi da kendt hinanden 10 år, fået barn sammen og har hus- så han må jo mene det er mig, han skal være sammen med. Hi Hi. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o)
      Jeg har altid skulle tænke en ekstra gang over størrere beslutninger, men efter at ha oplevet livets aller-sorteste side, ved jeg at man ikke skal udskyde glæderne. Jeg lever som hver dag (næsten) er den sidste - og nyder det ;o)
      Lyder som om I er et fasttømret par - Benyt dig af skudåret næste gang. Griner. Han skal nok bare hjælpes lidt på vej ;o)
      Knus til dig.

      Slet
  4. Tillykke til jer begge to <3

    SvarSlet


Elsker kommentarer så læg endelig en hilsen :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...